اطلاع از باقیمانده شیرینگ اینترنتی و هوایی استارمکس

نحوه استعلام و اطلاع از باقیمانده شیرینگ اینترنتی و هوایی استارمکس

رسیورهای استارمکس معمولا به صورت هدیه دارای یکسال اعتبار شیرینگ رایگان هوایی و اینترنتی هستند . بعد از یکسال استفاده از شیرینگ به پایان می رسد و باید آن را تمدید کنید .

معمولا بعد از پایان یافتن شیرینگ بر روی رسیور پیغامی را مشاهده می کنید که به شما می گوید شیرینگ هوایی یا اینترنتی شما به پایان رسیده است و جهت شارژ آن باید به سایت مرجع مراجعه کنید .

در صورتی که به صورت انلاین می خواهید مستقیما از سایت مرجع اکانت خود را شارژ و یا از میزان شیرینگ باقیمانده آن اطلاع یابید باید با توجه به نوع شیرینگ به سایت مربوطه آن مراجعه کرد .

استعلام شیرینگ فوراور :

سایت http://tpoentrance.cc برای بررسی زمان باقیمانده شیرینگ های هوایی و اینترنتی فوراور مناسب است . البته در این سایت شما می توانید شیرینگ خود را شارژ کنید . اما برای پرداخت ان نیاز به بیت کوین دارید.

البته قیمت ان نیز به نسبت بالاتر است و می توانید از سایت global-forever با قیمت بسیار پایین تر اقدام به تمدید شیرینگ فوراور خود کنید .

برای استعلام میزان باقیمانده شیرینگ اینترنتی جیشیر خود می توانید از سایت renewbox.net اقدام کنید . در این سایت نیز شما می توانید اقدام به تمدید اکانت جیشیر و همچنین استعلام میزان شارژ باقیمانده از شیرینگ هوایی یا اینترنتی خود کنید .

اگر دوست دارید بدانید که چقدر از اکانت اینترنتی شما باقی مانده است کافیه با دکمه سبز یا از منو وارد قسمت سرور شده و در آخرین گزینه سرور باقیمانده اکانت خود را مشاهده کنید.

خرید اکانت فوراور خرید اکانت Forever تمدید اکانت فوراور