خرید اکانت مدیا استار ( MediaStar )

خرید اکانت آیپی تیوی

علاوه بر سرویس شیرینگ ، می توانید با استفاده از اکانت IPTV بسیاری از شبکه هایی که از طریق شیرینگ در دسترس نیستند را به راحتی بازگشایی کنید . سرویس ایپی تی وی را می توانید بر روی هر دستگاهی راه اندازی کنید . از جمله موبایل ، رسیور ، کامپیوتر ، تلویزیون هوشمند . با خرید IPTV می توانید شبکه های تلویزیون سراسر دنیا را با استفاده از اینترنت در دسترس داشته باشید و در هر مکان و هر زمان به راحتی به ان متصل شوید .

نحوه فعال سازی اکانت مدیا استار

ابتدا رسیور را با آخرین نرم افزار آپدیت کرده و سپس reset factory کنید و کانال یابی را انجام دهید

در مرجله بعد کلید F1 +000 را زده و پچ را فعال کنید

سپس دکمه های F1 +111 را زده و گزینه اینترنت را فعال کنید
سپس به منوی اصلی دستگاه رفته و گزینه گسترش را انتخاب کنید .
حالا گزینه سرور را انتخاب کرده دقت کنیدکه اگر رسیور شما ip نگرفته باشد این
قسمت برای شما باز گشایی نمی شود

پس اول از متصل بودن اینترنت به دسنگاه گیرنده خود اطمینان پیدا کنید .
حالا در این قسمت چند کادر مشاهده می کنید  که عبارت اند از آدرس – پورت – نام کابری – رمز عبور – نوع – و گزینه آخر تایید کردن
دقت کنید زمانی که وارد این صفحه شدید ابتدا به قسمت نوع رفته و با استفاده از کلید ولوم گزینه cccam را انتخاب کرده و حالا بیاید به گزینه اول یعنی آدرس خوب حالا آدرس سرور رو باید وارد کنید برای همه آدرس سرور یکی میباشد و مطابق مشخصات سیسیکم ارسال شده وارد کنید.

حالا پورت را وارد کنید . پورت هم برای همه یکسان می باشد.
گزینه بعدی نام کاربری است که برای هر کسی مختص به خود اوست . به حروف کوچک و بزرگ دقت کنید.
گزینه بعدی پسورد هست که اون هم باز برای هر کسی اختصاصی است ..
و مرحله آخر روی گزینه تایید رفته یکبار OK کنید رسیور همه داده ها رو ذخیره کرده و به روی کانال هاباز می گردد

در صورتی نیاز می توانید اکانت سیسیکم از سایت ما خریداری کنید

توجه کنید اکانت های سیسیکم سایت جیشیر از کیفیت کافی برخوردار هستند

البته کیفیت این اکانت ها در مقایسه با اکانت فابریک دستگاه قابل مقایسه نیست .

سرورهای سیسیکم سایت جیشیر دارای 2 لاین مستقل می باشند . شما می بایست برای بهره گیری از کیفیت لازم هر دو سرور رو وارد کنید

در مورد سوال مکرری که برخی مشتریان در مورد تعداد لاین سیسیکم می پرسند باید عرض کنم دو لاین به این معنی است که شما به دو سرور مستقل وصل می شوید. بعضی سایت ها حرف از 6 لاین و 7 لاین و … می زنند بیشتر نوعی تبلیغ و فریب مشتری است . وگرنه تعداد لاین های زیاد بر روی کیفیت اکانت تاثیری ندارد. حتی گاهی باعث اختلال در دریافت کد های سیسیکم خواهد شد. چیزی که باعث افزایش کیفیت سیسیکم خواهد شد هاپ پایین سرور سیسیکم یا همان وجود واسطه کمتر بین سرور ما و کارت های لوکال سرور است که این پارامتر در سرور ما ایده آل می باشد.

توجه توجه:

برخی از سایت ها با واژه های عجیب و غریبی مثل سوپرسیسیکم ، سیسیکم طلایی ، سیسیکم نقره ای ، جیشیر طلایی و … سعی دارند مشتری را فریب دهند. این واژه ها هیچ تاثیری بر کیفیت سیسیکم نخوهد داشت .

آموزش ها لازم برای نصب سیسیکم

در سایت در بخش سیسیکم آموزش های لازم را قرار داده ایم . شما با توجه به مدل سیسیکم می توانید از آموزش های سایت ما استفاده کنید . در صورتی که از جای دیگری سیسیکم خریداری شده اید هم می توانید از آموزش های سایت ما استفاده کتید اما از پشتیبانی ما دیگر برخوردار نخواهید بود.

تاثیر پینگ و کیفیت اینترنت بر روی اکانت سیسیکم سایت جیشیر

در صورتی که از اینترنتی با سرعت پایین برای اتصال به سیسیکم استفاده می کنید و این ابهام برای شما وجود دارد که آیا با این سرعت هم می توان از سیسیکم استفاده کرد این ارمغان را به شما می دهیم که در صورتی که حتی سرعت 128 هم داشته باشید درصورت داشتن پینگ پایین مثلا زیر 120 میلی ثانیه می توانید به راحتی از سیسیکم سایت ما بهره مند شوید. به دلیل اینکه مهمترین پارامتر برای تبادل کدهای سیسیکم عدم وجود تاخییر های متوالی است و سرعت اینترنت زیاد اهمیت ندارد . پس شما با داشتن یک اینترنت دیال اپ ولی با پینگ مناسب هم می توانید از سیسیکم استفاده کتید.

توصیه به دوستانی که از رسیورهای شرکت گلوبال استفاده می کنند

دوستان عزیز که از رسیورهایی مثل استارست ، استارمکس ، استار ایکس ، آیستار و … که به صورت ویژه اکانت رایگاه هدیه جیشیر در ابتدا دارند توصیه می شود پس از اتمام اکانتشان با ما جهت خرید سیسیکم مشاوره کنند. زیرا ما پیش از همه نوع اکانتی همان تمدید اکانت رایگان دستگاه را پیشنهاد می کنیم . در صورتی که خود مشتری تقاضا کند به او سیسیکم را در وحله بعد پیشنهاد می کنیم.

رسیور مدیا استار یکی از رسیورهای مطرح در سطح دنیا می باشد که دارای به روزترین امکانات مورد نیاز برای کاربران در تمام دنیا است. این رسیور در مدل های مختلفی ارائه می شود . از جمله مدل های معروف مدیا استار می توان به

MS-10000FERRARI

MS-7500FERRARI

MS-6000FERRARI

اشاره کرد. این رسیور جزو رسیور های تحت پوشش شرکت گلوبال جیشیر می باشد. یعنی اکانت رایگان شیرینگ جیشیر هوایی و اینترنتی بر روی این رسیور ها از زمان خرید قابل ارائه است.از زمانی که شیرینگ رسیور خود را استارت کنید اکانت جیشیر شروع به کار می کند و شما می توانید کانال های کارتی را با جیشیر دستگاه مشاهده کنید.

این رسیور ها همچنین از شیرینگ هوایی نیز پشتیبانی می کنند. برای شیرینگ هوایی دیگر نیاز به اینترنت نخواهید داشت.

در صورتی که اعتبار اکانت جیشیر دستگاه مدیا استار شما به اتمام رسیده است نگران نباشید. سایت ما این امکان را فراهم کرده است که هم اکانت جیشیر هوایی و هم جیشیر اینترنتی دستگاه مدیا استار را تمدید کند.

برای این کار تنها کافی است سریال 12 رقمی دستگاه را از منو == تنظیمات== درباره دستگاه برای ما ارسال کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن اکانت جیشیر دستگاه خود را تمدید کنید.

توجه داشته باشید برای استفاده از اکانت جیشیر دستگاه هیچ مشخصاتی نیاز به وارد کردن نیست. و اگر سایتی به شما مشخصاتی جهت وارد کردن به دستگاه داد ، اکانت دیگری را میخواهد به شما بفروشد. پس در خرید و تمدید جیشیر دستگاه مدیا استار خود دقت لازم را مد نظر قرار دهید.

نحوه فعال سازی شیرینگ هوایی (SDS) در رسیور‌های Mediastar

 ? ابتدا رسیور را با آخرین نسخه نرم افزاری آن آپدیت کنید.
? دیش و یا LNB که برای دریافت دیتا انتخاب کرده اید را ، با  بهترین سیگنال ممکن تنظیم کرده و به تیونر دوم وصل نمایید.
? مسیرهای زیر دریافت دیتای شیرینگ هوایی رسیورهای مدیا استار هست:
? ماهواره یوتلست W3 در 7 درجه شرقی
? ماهواره یوتلست W6 در 21.5 درجه شرقی
? ماهواره  YahSat در 52.5 درجه شرقی
?  با دگمه های F1+ 000 پچ دستگاه را فعال کنید.
? حالا  با کلید F1+111  ، گزینه « حالت SDS » رو انتخاب کنید.
? با توجه به مسیر  دیتای شیرینگ‌تان ، مسیر مربوطه را از لیست  انتخاب کنید.
? اگر  دیتای شما بر روی W3  تنظیم شده ، برای استفاده از دیتای مسیر W3  از لیست  گزینه اول را انتخاب کنید.
? در انتهای همین لیست ، گزینه SDS info  قرار دارد که با انتخاب آن میتوانید از فعال سازی شیرینگ میتوانید از باقیمانده اعتبار شیرینگ و وضعیت اتصال ، اطلاع‌ کسب کنید.
?  بعد از انجام این مراحل کار تمام است و شیرینگ هوایی دستگاه شما فعال شده و رنگ کانال های کارتی زرد رنگ میشود.

جهت خرید جیشیر یا تمدید جیشیر به درگاه آنلاین سایت ما مراجعه کنید.

خرید اکانت اصلی اورجینال سیسیکم رسیورهای مدیا استار  ، شارژ اکانت فابریک و تمدید شیرینگ mediastar

تنها سایت که اکانت اصلی اورجینال رسیور مدیا استار را تمدید می‌کند گلوبال فوراور میباشد

برای خرید و تمدید اکانت فوراور و جیشیر رسیور مدیا استار میتوانید یا مستقیما از سایت global-forever اقدام کنید یا به صورت انلاین از طریق سایت های مرجع آن توسط بیت کوین شارژ کنید که البته به دلیل شارژ مستقیم هزینه چند برابر خواهد شد .

می توانید از طریق سایت global-forever به صورت انی اقدام به تمدید اکانت های اورجینال رسیور مدیا استار کنید .

مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشید : برخی سایت ها اقدام به فروش سیسیکم به جای اکانت اورجینال رسیور مدیا استار می‌کند که لازم است در این مورد دقت لازم را بفرمایید .

خرید اکانت آیپی تیوی

علاوه بر سرویس شیرینگ ، می توانید با استفاده از اکانت IPTV بسیاری از شبکه هایی که از طریق شیرینگ در دسترس نیستند را به راحتی بازگشایی کنید . سرویس ایپی تی وی را می توانید بر روی هر دستگاهی راه اندازی کنید . از جمله موبایل ، رسیور ، کامپیوتر ، تلویزیون هوشمند . با خرید IPTV می توانید شبکه های تلویزیون سراسر دنیا را با استفاده از اینترنت در دسترس داشته باشید و در هر مکان و هر زمان به راحتی به ان متصل شوید .

خرید اکانت فوراور خرید اکانت Forever تمدید اکانت فوراور